COVID-19 en de schone lucht

Wat me opvalt de afgelopen weken, en mss kijk ik er iets anders of kritischer naar, is de zuivere lucht die is ontstaan. Minder auto’s, minder vliegtuigen, minder industrie zorgen voor (voor mij althans) een stuk minder zichtbare vervuiling door fijnstof. Alsof je in een door lucht gezuiverde ruimte staat.

Vanmorgen een prachtige foto van Lavendel gemaakt bij mij in de achtertuin…geen enkel stofje is zichtbaar. Toch wel een positief gevolg van onze thuisquarantaine…#staysafe…

Wil je ook prachtige foto's of video's laten maken?